igår

Igår jobbade jag för första gången på typ....aslänge, och jag var helt slut efter haha=P Var ändå bara ett fyratimmars pass men det tog...Sara kom förbi jobbet, vi drog hem till mig och snackade om allt möjligt crap. Ja, det tog ju sin lilla tid också att få på cykelstället på bilen (=D) men efter mycket skratt gick det till slut..skyller på mörkret.
Alltid lika kul med dig Sweet<3 Min smörslungade sparris haha....

Och nu då? Jag ska försöka börja, nej jag SKA börja med fysiken idag. Än så länge har jag konstaterat att framsidan på boken är väldigt fin. Och att den är exakt 2,5 cm tjock i hoptryckt tillstånd, vilket egentligen är alldeles för tjockt för att vara en bok av intresse. Men ja, life's a bitch och det är jag som valt det. Unbelievable.

peace n love

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

HAHAHA mycket bra observationer måste jag säga! Jag ska börja med matte a :D hehe, sen naturkunskapen :P mamma fixar in mig=) moahaha ha de bäst sötaste broccoli =)

Postat av: Anonym

Vi är så snygga å bra!:P love you!./karies


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback