Hyllning (?)



Jag såg/hörde nyss Björn Gustafsson-sången till Carina Berg på you tube, och jag måste säga att en del passar mycket bra in på vad jag känner för mina asbästaste vänner. Björn har verkligen på ett mycket fascinerande sätt funnit det jag känner och uttryckt det i ord. =D

My friends, ni är doften av viol, ni är restskatten från fjol. Ni är strösslet på en glass, Ni är det roliga i hasch (min favorit). Ni är brödet man vill lägga korven i. Ni är skepp och hoj, ni är sodastreamad O´boy. NI är allt en vän kan få. Ni är bättre än Die hard två.

Mina dudes, korvar, sparrisar, baconmackor och allt vad ni är, tack för att ni finns!

En liten liten liten strimma, av roligheter med er:










Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Fina bilder fina minnen. Känner lika dant ni e de Roliga i hasch!! hehe you know what i meen ;). Saknar er jättemkt, att bara veta att ni är långt borta det känns tomt på nå sätt! love you crazy peolpe! kram Sanna

Postat av: Johanna

naaw<3 gullunge :D jag blir så glad av sången :D och ännu mer av din text! SÅÅÅ glad att du finns<3 puss baconsparrismacka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback