???

HUr vet man att det man känner verkligen är det man känner och inte nåt som man skulle vilja att man känner? Hur kan man gå från att på den ena dagen verkligen känna något och inte vilja skiljas för att ett par dagar senare nästan inte bry sig? Är jag schitzo? Eller är det bara så det går till när känslor förändras fast man fortfarande älskar någon?

Asså ja, jag blir så jävla trött på mig själv ibland, och jag räknar by the way inte med att någon ska ha några svar. Jag får väl lista ut det all by myself helt enkelt. Imorgon kommer jag säkert känna något annat.

Det bästa vore ju om jag bara kunde fortsätta att sticka min halsduk.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

vad man än tänker och hur man än gör så verkar det inte bli nå mer förståligt! helt sjukt vad humör och allt sånt kan göra. :S känslorna kanske ändras beroende på humör, minnen, saker man gör, tänker på... man kanske tycker en sak är bra en dag när man är glad, men inte nästa dag för då är man ledsen.. till exempel... :P äsch. jag ska inte försöka låta smart. jag får väl erkänna att jag känner mig lika schitzo som du! Men jag tycker om dig ändå och det ändras inte sådär jätte ofta.. förutom idag när du mosa mig med kudden :( hihi neeeeeeeeejdå! bäst sov gott ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback