Baglady

HAHAHAA nu har jag hittat en till skitkul artikel, denna gång från expressen.se.

Den handlar om en 78-årig kvinna som la sig själv på bagagebandet för specialbagage på Arlanda.

Utdrag från artikeln:

Kvinnan från Stockholm skulle flyga till Tyskland med Air Berlin. Hon checkade in i terminal 2 på Arlanda.
- Det blev tydligen ett missförstånd. Hon gick till det obemannade bandet för specialbagage. Alltså där man själv lägger golfbagar, barnvagnar och sånt, säger Ulf Lindgren, stationsbefäl på Arlandapolisen.
- Hon la sig på bandet och åkte i väg. Men hon klarade sig oskadd. Personalen i bagagehanteringen lyfte av henne nere på markplanet, säger han.



Asså seriöst, vart är världen på väg??? Hoppas och hoppas och hoppas att jag aldrig kommer göra bort mig själv så mycket. Jag menar, det finns senil, och så finns det sjukt senil. =D






Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

HAHAHAHAHHA du gör min dag ;D Fortsätt leta roliga artiklar så jag får skratta :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback