Att sy en halsduk

För ett par veckor sen när jag och johanna var på maxi och skulle köpa tonfisk till henne (3 för 35:-, skitbra!) råkade vi gå förbi en hylla med garn...och som ur en blixt från en klar himmel får jag för mig att jag ska sy en halsduk. Som alla utom jag vet, heter det att man stickar en halsduk, vilket Johanna tyckte det var roligt att påminna mig om:)

Så idag har jag verkligen tagit tag i saken och börjat sticka min halsduk. Den är nu ungefär lite över en halvmeter lång och är faktiskt riktigt fin!! Tur att jag har mamma dock som har fått vara räddare i nöden X antal gånger när maskor gått upp etc.

Johanna och jag började egentligen på halsdukarna igår kväll men min blev alldeles för fet så jag drog upp allt och började om idag! En rolig kväll för övrigt med god kladdkaka som J hade bakat:) Du är the best sweetie<3

Imorgon blir det jobb 12-20, sen bär det direkt av till Sara för middag och planering av resan till...*trumvirvel*... SICILIEN =D
Ska verkligen bli askul att åka Sanie and Sarah;P Umgås med mafiosorna en hel vecka passar mig utmärkt..=)

Nä nu ska jag fortsätta på min stickning...

Ha det nice!
Peace

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

naaw<3 hoppas stickningen går bra :)



Jag vill också med till sicilien! bajs. vi får åka nån gång i framtiden=) puss

Postat av: ha så kul med "the bests";)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback